Nattjobb igeen!

Skrivet den 2014-03-08 @ 06:07:29

Jag råkar alltid ut för nattpassen ;)

Tur att det är många timmar å bra betalt!

Rätt skönt att kunna vara ledig liite mer
Men offra sig på en natt här å där istället :)

Har iallafall varit en ganska okej natt,
Vart värsta ångestig ett tag, helt utan anledning. Natt tankar fladdrar runt ni vet. Drygt :/ men fick springa å byta lite blöjor å komma på bättre tankar ;)

Nåväl, snart ska jag hem å sova någrs timmar, sen beger jag mig ner mot sthlm och min fina alex<3
Som för övrigt är foto på Elin Lantos nya musikvideo, hon är där å pillar redan nu, hur awesome låter inte det?
Mitt stjärnskott <3 

Nej, svälja sista kesotuggan å ronda av för morgonkvisten å se så alla gullefjun lever! :3 

Ciao!


Jag var grymt YO imorse! Uppskattades av pojkvän ;) höhö <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback