Körskola!

Skrivet den 2014-02-24 @ 11:32:36

Det börjar närma sig teoriprov å uppkörning, gudars vad nerverna sitter på utsidan! :o


Men men, har kört idag iaf, och bra gick det, tränat avfarter å påfart på större landsväg. Som sagt det gick jättebra så nästa gång blir det lite mer självständig körning! :)
Lär komma igång ordentligt med teorin nu, lovat min handledare att jag ska vara klar med allt om en vecka.. Har kommit ca 30% av allt.. Hujeda mig :/

Bara att starta datorn å köra på ante mig! Jag SKA ha mitt körkort snart! ;)

Förstå vad lättare det blir att ta sig till alla jobb å grejer :3 
Nej jag kanske ska starta datorn nu medans jag är på hugget ;)

Ciao bella! <3 


(En liten bild på "dagen outfit" ;) innan körskolan imorse)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback