Jag är på gång!

Skrivet den 2013-09-24 @ 22:31:55

Och fy farao vad bra de känns! :D

Jag håller min kost, första månaden helt utan skräp är snart över!
Bara 11 kvar! Japp, på ett år ska jag se hur mycket jag kan förändra! :)

Jag har mina svackor, givetvis, häromdagen ville jag hångla omkull tommy bara för att känna smaken i hans mun! (Han åt chips) men haha, jag höll mig bra! Inte ett chips for in i min mun!

Plus att jag tror min pojkvän tycker jag är en psykopat eller nått, jag vart som manisk, skulle lukta och pussas massa..

Men det vart väl som terapi.. Eller bara galenskap :p

Aja! En månad är 30 dagar, och hurra för mig! 

Jag har kommit igång ordentligt med träningen också, bokar in mig i förväg typ varje dag, sen går jag på mina härliga pass, försöker att vila iaf var tredje dag, men allt är ju så kul så man vill ju gå på allt! ;) 

Det här ÄR mitt år!!

Hade en stor svacka runt tiden jag var i belgien å fram tills mitten av sommaren då jag jobbade 24/7. Men nu jävlar!

Kläderna är lösare och jag är fastare! 
 
Här är för övrigt vad som väntar mig resten av denna vecka å början på nästa! :3 


Så ja, jag kommer ta bort nått mer å ha en till lugn dag denna vecka, tror jag. Vill inte gå itu av allt. Jag är inte fit nog för att träna vare dag, inte än iaf :p men snart så! :D

Nu ska jag fortsätta min ensamma natt här på 60! Är redan trött då jag istället för att sova på kvällakvisten var på ett kettlebell-pass ;) aja!
Tack å adjö senapsfrö!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback