Onda knän! :(

Skrivet den 2013-10-02 @ 00:03:07

Blir riktigt ledsen!

Tränat så bra i en månad å vips så skiter sig knäna totalt, det ena värre än de andra.

Masade mig på ett cxworks pass i söndags, å det är träning av överkropp samt med gummiband, det var skitkul! Och skonsamt mot mina knän, annars hitills denna vecka har jag inte tränat alls! Eller jobbat för den delen *suck*

Man känner sig som en fis i rymden.
Man vill så mycket men uppnår så lite!

Får se om jag blir bra i knäna snart, promenerade från skogsbo och hem tidigare, var uppe å kramade på hundarna å Kajsa hemma hos Lena tidigare.

Tänk att någonting egentligen så litet kan slå omkull en såhär! :(

Och justja, är grymt orolig och nervös inför alla jobbpass som gått upp i rök!
Jag behöver jobba, inte bara för pengarna utan för mitt välmående..

Saknar mina gamlingar! Och mina "kompisar" på 60 för den delen.

Jaja, de dyker väl upp när det gör det.
Söker även runt nya jobb atm.
Men det leder ju aldrig nånvart!

Aja imorgon blir en finare dag!
Då ska jag mysa i mängder med min fina fruga! Å lilla Belle å "leanna" aka alexandra ;)

Dags att stänga de blå för dagen!
Tack å adjö, senapsfrö!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback