Vad konstigt allt blev

Skrivet den 2013-01-10 @ 11:01:21

Det är 2013 nu! Och så mycket hände 2012, knappt så jag vet va jag ska skriva. Jag och Sebastian gick åt varsitt håll, försökte in i det sista att lappa och laga, men tyvär lyckades jag inte(kan bero på att jag var rätt ensam i mina försök) och visst, det är tråkigt när sådant händer, för så länge jag har varit lycklig med honom och alla minnen och trevligheter vi gjort genom åren.. Det är slut nu, bara minnena kvar.. Men inget ont som inte har något gott med sig! Jag är undersköterska nu! Och har öppnat mitt hjärta för en helt ny man, ja, ny och ny, jo han är fan ny, för han är för mig inte samma vän som han var under media tiden! Tommy ! Jag skyndar långsamt, samtidigt som jag är en människa som behöver trygghet känner jag även att allt detta nya är så fruktansvärt läskigt! Jag tar en dag i taget sen ser vi hur länge vi orkar, men han är minst sagt underbar! Helt fantastisk människa, min människa <3

Ja nej jo, det är dags för frukost känner jag, sen fika på stan med finaste frugan ! :3 idag är första lediga dagen denna vecka! Glädjekällan kör hårt med en ;)


2013 är mitt år helt enkelt, så är det bara<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback