Fredag hela dagen!

Skrivet den 2013-01-25 @ 17:16:45

ZombiMode-ON!

Somnade strax innan nio för att sedan vakna upp med skallebank vid ett!
Men möös in mig brevid älsklingsmannen på morgonkvisten så nog har jag sovit gott alltid! Hade svårt att varva ner efter nattens bravader på 60 så herrn låg och höll om mig och strök mig i håret, bästa sovmöjligheterna<3


Vaknade, älsklingsmannen fixade frukost :3 bacon och äggröra, nu var de ett tag sen så det var asgott igen ;)
Sen vilade jag i lite drygt en timme tills Madeleine hörde av sig för det där fabulösa gym passet ! Så det vart intensiva 50 minuter där, vart ett kortis pass då damen skulle iväg lite senare på festligheter, men det är då bannemig bättre än inget, och jag är mör och zombie idag så det var ändå uppskattat :D

Nu är Tommy påväg på lånar bil så vi ska rasta Adam till jysk och elgiganten! Fredagkväll blir nog mest chill med mysmännen och någon go bit mat, prima skinka helt enkelt! ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback