Trodde inte hösten skulle ta mig trots allt..

Skrivet den 2012-09-26 @ 13:57:44

Hej och välkommen hösten, helt ärligt trodde jag att jag hade mitt psyke på det torra i år, har trott att höstdepp lär ha berott på ungdom och att inte veta bättre, samt att det ändå någonstans är ett val, hur man ska må alltså! Pssch! Ellerhur, inatt kunde jag inte sova, kände hur paniken steg när jag hade lagt huvudet på kudden men kan inte begripa varför, kände mig illa till mods, ungefär som om jag skulle ha gjort något jättehemskt eller glömt av något jätteviktigt.. Men kom inte på något! Somnade efter två och vaknade halv fyra av mardrömmar och var helt kallsvettig, har hela dagen känt mig apatisk och vill bara gräva en grop och vänta på snön.. Fan också..

För att vända på myntet så ska jag hem till frugan om ett par timmar, då kanske jag blir "normal" eller, jag vet ju att det egentligen inte är nått fel, behöver bara göra saker tror jag, som att kramas med Belle :D finns inget som heter depp när hon är i närheten, det fick jag bevisat igår :) nä, ta tag i dagen och duscha så jag kommer iväg idag kanske! ;)

Kram å kärlek!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback