Torsdag morgon

Skrivet den 2012-09-27 @ 13:00:00

Vaknade klockan sex prick, å då var redan frugan och belle halvvägs ute påväg till dagis, hur lyckas dom?? Jag måste sova tungt på morgnarna! Hade mardrömmar igen.. Hmm. Men somnade om runt åtta och sov till nio iaf :) sen fick jag jättetråkigt.. Sååå, diskade lite ^^ nu ska jag strax bege mig till glädjekällan! Ska bli spännande, inte vartdär på en vecka så ska minst sagt bli kul, återstår att se vem jag jobbar med också ;)

Imorgon blir de upp tidigt å jobba mer, hurra :D sen hem och göra sig vacker för världens bästa kommer hem på kvällskvisten!!<3 som jag längtar! :D

Nej dra på sig lite svettiga kläder och gå å göra rätt för sitt uppehälle då!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback