Tacos och marioparty niiiiooo!!

Skrivet den 2012-09-16 @ 22:04:04

Äntligen fått spela mario party 9 :D längtat som en dåre!! Syster är här, vi börja spela igår när jag kom hem från kryssningen. Men jag slocknade så fort så ;) men idag har vi nött större delen av dagen och tror inte de finns många av de åttio nya minigames'en jag inte kört ;) enda stora skillnaden är att ist för att springa efter varandra på brädapelet så åker man tsms och turas om att vara "kapten" samt att man inte längre samlar coins å köper stjärnor, utan man samlar småstjärnor som coins förut. Det är lite tråkigare men det funkar :) skitkul spel!! Det bästa av allt är att syster lämnar wii här med spel, sååå, någon frivillig att dyka upp å spela? ;D


Kommentarer

Postat av: Madeleine

Jag vill spela! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback