Söndag

Skrivet den 2012-09-23 @ 19:16:08

Är tillbaka hemma hos mig nu, tomt å trist javisst!
men är iaf så gott som frisk, nästan iaf. ingen feber :) 
nedrig hosta fortfarande, så blir mycket astmamedicin..
sista kuren betapred imorgon så nu borde de ge med sig!
kom hem, lagade mat, mums! rättikagratäng med köttfärs blev de !
även spanat i boken jag lånade från frugan
av Katrin Zytomierska, haha hon är så oond! men diggar henne endå :)
 
ska försöka förbereda det muntliga tills skolan imorgon..
ligger efter med 3 uppgifter efter denna helvetesvecka, men lärarn vet iaf
om varför de inte kommit in, tror faktiskt hon har medkänsla ändå :)
 
å imorgon klockan 11 ska jag på intervju angående Belgien praktiken i vår! ooh vad jag hoppas jag blir utvald!!
jag och inga-lill, fyfan vad kul vi skulle ha ;) varning för vinkärringar i belgien dårå?? haha :D
men som sagt, det gäller att bli vald också, går dom efter betyg så har det ju redan skitit sig.. men ändå!
 
längtar så hemskt mycket efter frugan å lilla belle också.. får se hur jag mår imorgon, vill helst ha en hel icke sjuk
dag innan jag kliver in där, vill inte smittas! men vi får se, behöver verkligen mina damer! <3
nåväl, ska väl spana in skolboken å lusläsa ett par timmar innan dexter börjar iaf :)
 
 
oh just de! höll på att glömma att jag tröstshoppat upp resterande kronor av förra månadens lön
yay me.. *not* men men, lite tjusiga paltor ska man väl ha på hösten! :)
 
Adjöken bloggläsare! ;D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback