Plugga vad är de?

Skrivet den 2012-09-24 @ 21:03:28

Känner att jag bara måste ta itu och börja nu.. Men samtidigt sker hellre allt annat! Har diskat å städat toan, haha behövligt ;) vet att en uppgift kommer gå som smort, och en är jag faktiskt nästan redan klar med bara inte skickat in den än! :)

Efter skolan for jag hem och vilade lite framför tv'n, sen dök finisen alex upp och ville ses, ofta jag kan säga nej! Ville inte heller vi har ju inte setts sen kryssningen! Vi var ut till lillsjön en sväng, jag tog tillochmed me mig en filt som en jävla pensionär eftersom jag inte vill bli mer sjuk! Det var mysigt och skönt med frisk luft jag inte fått på typ en vecka :) <3

Sen stannade vi och käka på pizzahuset innan jag återigen hamnade här, framför tv'n. Men har datorn i sovrummet så ska nog sätta mig där i avskildhet å ta itu med en uppgift eller två :)

Längtar tills fredag, då kommer världens bästa karl hem <3




Bild på mig och alex vid soliga lillsjön


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback