Om man går längs med gatan utan nån reflex, då är man dum!

Skrivet den 2012-09-09 @ 22:52:20

Di dum, dummi dummi dum!

Haha har den trolle låten fortfarande på hjärnan ;) "så ska han inte tro han får smaka några kex, nej han är dum! Di dum dummidummidum!"

Höhö! Nä jag kom hem från älsklingen för drygt en timma sen, åh vad det känns i hjärtat när man säger adjö,, jaja vi ses ju igen om några veckor<3

Slagit igång datorn och gjort klart uppsatsen! Heja mig :)
Nu ska jag bara förbereda mig inför de muntliga fallen tills imorgon!
Men eftersom skolan inte börjar förns ett funderar jag på en god natts sömn först ;) det är jag värd!
Nu är de dexter på sexan, spännande!

Måste bara lägga ut en bild på den finaste människan på jorden! Rawr! Puss!!!;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback