Ojdå!

Skrivet den 2012-09-24 @ 12:28:50

Sitter i skolan efter denna intervju, shit jag hoppas jag får åka! Samtidigt som jag nästan börjar få panik, tänk om jag ångrar mig?? Nej sluta nu!! Jag gör alltid såhär, typ förstör för mig själv! Nej blir jag utvald så drar jag!! Så är de bara :) dela på en dubbelsäng med inga-lill i fyra veckor kan ju inte vara såå hemskt? I värsta fall hittar vi väl nödlösningar :)

Nåväl, pluggar och känner mig hungrig, men orkar inte gå till ica, är helt slut vill bara hem och sova :/ fyra timmar drygt kvar i skolan å sen hem å plugga klart lite annat.. Suck :/

Meeeen dagens glada nyhet, på en månad har vågen börjat gilla mig! 7 pannor har stuckit från hyddan! Trots fusk, kryssning och sjukdom! ;o
Nu ska jag bli frisk å köra strikt å mer träning får se hur tjusig man hinner bli till julafton!! :)

En bild för de ;) tror fejjset fått mera konturer, eller så är de bara jag som fjortis poserar så bra!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback