Mellanmål!

Skrivet den 2012-09-10 @ 16:50:53

Jag hann inte äta en ordentlig lunch innan skolan idag då jag klev upp vid nio, men ändå inte var frukost sugen förns elva.. Så blev yoghurt å bär till frunch! Hade även med mig ett litet sjuttiograms paket mandlar till skolan :) nu på eftermiddagen då skolan var slut skyndade jag mig hem för att lämna av skolböcker å hinna med 500ingen till Fagersta. Då kom suget! Hungrig som en gnu gick jag in en sväng på konsum påväg till järnvägsstation, där blev det, hör och häpna, hamburgerkött! Smörgåspålägg! Varför har jag inte tänkt på det tidigare? Gott och kolhydratfattigt samt mättande proteiner :) haha men lär sett kul ut! En rulta som jag sitter å rullar ihop skivorna till rullar och avnjuter med en kall loka ;) nej fagersta nästa!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback