Ljusmys!

Skrivet den 2012-09-25 @ 21:39:02

Sitter och glor på suburgatory och har massa party lite ljus tända, åh dom doftar alldeles fantastiskt! kände att jag ville dela med mig av dessa fantastiska så tog med mig tre till frugan som just gjort sin första dag på praktiken, på akuten! fyy vad tufft! :) har varit där en kort stund på kvällskvisten, kändes skitskumt att bara vara där typ 2 timmar ;O vill ju stanna längre! elakt av bussarna att inte gå senare, men men, imorgon ska vi iaf ha filmkväll (samt pluggkväll, plugg först film sen!) så de ska bli mys, återgå till gamla vanor efter min så kallade helvetesvecka förra veckan är bara bra för mig :) sen på torsdag och fredag ska jag jobba, åh jag längtar redan efter mina gamlingar, vi ska kramas <3 haha nej, nu ska jag fortsätta nöta ut min tv, vem vet kanske jag kan köpa en ny om min skulle bli alltför utnött om ett tag? ;)

Godnatt alla fina!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback