Kryssning!!

Skrivet den 2012-09-16 @ 21:52:47

Har varit på en fantastisk kryssning med mina pinglor!! Malin flög iväg å hittade nya vänner, alexan låg plakat före elva på kvällen ;/ stackarn har de int lätt på kryssningar ;p<3 medans jag å frugan slog klackarna i taket, spanade in karaeokebaren, fick konstiga typer efter oss samt drack finvin och kände oss tjusiga på en vinbar ;) det var härligt! Har fått skratta så magen har träningsvärk samt har skumma blåmärken på benen, jävla säng alltså! Alex däckade ju å tog en nere slaf, och jag fläsksvålen fick klättra opp ovanför.. Haha de tog sån tid att klättra upp och ner så om båten skulle sjunka hade jag garanterat avlidit först! ;) tur att de icke var fallet! Galet skoj hade vi alla iaf :) värt varenda krona jag punga ut, tillochmed de 400 för äckelchampanjen jag vaskade dagen efter! :p här kommer pics!


Kommentarer

Postat av: Madeleine

Ja, fy vad skoj vi hade det! Och vad vi åt! Tror jag aldrig ätit så mkt i hela mitt långa liv på en och samma helg ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback