Kålgott

Skrivet den 2012-09-11 @ 19:45:41

Sitter i frugans kök och gör absolut ingenting, vi har kollat på bernard å bianca en stund innan det var dags för lilla Belle att stänga sina blå för dagen! :) mysunge!

Nu står frugan och diskar och som sagt sitter jag här och gör nada, hann inte hem till mig å hämta mina skolböcker heller, sux.. Men det blir en dag imorgon också, förhoppningsvis ;D

Kan alltid dricka kaffe och stötta frugan med hennes uppgifter om hon vill det :)

Ooh jag köpte arraks essens idag så jag tror minsann det väntas glass senare under kvällen ;) det är skönt ibland att vardagen är tillbaka, för två damer gör alltid min vardag lika fantastisk och underbar <3 !!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback