Typ idag

Skrivet den 2012-10-02 @ 07:40:32

Klockan är halv åtta och jag känner mig som en prins i en tårta! Sitter och smaskar i mig yoghurt med jordgubbar och inväntar att fröken ur ska ticka på så jag får bege mig iväg till glädjekällan :)

Vinkade av fru och barn klockan sex, legat å kelat med katterna och inte gjort ett piss sen dess! Haha som sagt känns de skumt att vara här själv, men sålänge madeleine godtycker så stannar jag gärna, ingen lust att ut å frysa flera timmar innan jobbet!

Idag ska jag bege mig till västerås å hälsa på bästa fia å lina <3 saknar dem så enormt så nu orkar jag inte vänta och planera! Nu sticker jag bara å har de chill! Mina goa tösabitar!

Sen på torsdag blir de mer jobb<3
Förstår verkligen hur det helmysiga namnet glädjekällan kom till, för att jobba med äldre gör mig verkligen glad! :)

Kram och kärlek till resten av världen!!
Hälsningar från mig och Julia!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback