La stockholma!

Skrivet den 2012-10-07 @ 11:12:51

Oh lordi lordi vilken helg!!
I fredags var jag å frugan ut å kalasade och firade maria å jimmy! Galet kul hade jag! :) asgod mat, masssa vin å rumpskak! Avslutades i lagom tid också då jag skulle upp vid sju dagen därpå!

Sagt å gjort så klev jag upp, hoppade på tåget och kom fram till ett soligt stockholm ! Där åt jag, på stureplan, den goodaste hamburgaren i världen <3 vilken kärleksberättelse alltså, åh! Värd varenda krona! Samt god öl till de!
Senare på kvällen blev det dags för wallmans! Och jag som älskar musikaler å sång i allmänhet älskade även wallmans! Ujuj vilka pumor! Och ögongodis till karlar också, men damerna, OhYeah! Skrattade och fånlog konstant och maten var underbar! Vi skulle mött upp boggan efteråt men jag var full som en kastrull å ville bara sova ;p hann hade också bättre saker för sig så blev hem till hotellet och bokstavligen kasta sig i säng!

Nu har jag precis avnjutit hotellfrukost och om en stund blir det bio ! Ev palme filmen! :)

Sen hem! Klockan åtta går tåget.. Sent!
Imorgon praktik på grytnäsvägen å sen förhoppningsvis hem till frugan, vi har mycket att prata om! ;)<3

Nej, rulla runt lite i sängen och glo i taket först nu då :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback