Trött som en gnu!

Skrivet den 2012-03-12 @ 21:40:14

Tjipp tjipp å hallelåja!
Kommit hem efter en eftermiddag hos Madeleine och lilla Belle,
och ingen människas kramar värmer i hjärtat som den ungens asså, älskade Isabelle <3
Kom dit och fick smaka på nybakad paj, å hujedamig vilken smarrig paj!
haha vem gör sånt nufötiden?
alltså bakar för att ens vän ska komma? en oerhört fin scest, blev glad redan innan jag kom dit då jag råkade kolla facbook där damen hade avslöjat sig ;) mouahah!
sen busade vi hela eftermiddagen med Belle och hennes leksaker, och kollade bumbibjörnarna!
eller okej, jag och frugan kollade med spänning på bumbibjörnarna
isabelle satt på golvet och bläddrade, lagomt intresserad av tv'n, i sin bok ;D
sen bar det iväg hem med mitt nyinförskaffde busskort, yaay.
alltså busskortet inte hemfärden, that always sux ;/
hem och plugga klart medicinuppgiften.
vilket jag precis blev klar med :)
annars så var jag hem till familjen igår, alltid skönt att komma hem ibland
Kramas lite med mamma, höhö ^^
Nu blir det disk, sen dusch, ev spana in en film och krypa ner i stora tomma sängen
och längta utav helvete tills på fredag då min kääerl äntligen infinner sig där han hör hemma!
dvs i min säng ;)
adöken!


Kommentarer

Postat av: Marie

Haha, hade helt missat din kommentar på mitt inlägg av nån anledning. Såg det nu! Kul att du hittade in på min blogg, och dessutom, länkade till din! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback