Trevlig torsdag :)

Skrivet den 2012-03-08 @ 20:02:42

Ja idag har varit en trevlig dag!
var först skitnervös och trött inför det muntliga seminariumet om patientfall
som vi hade på förmiddagen.
men det var inte så illa ändå, fick ur mig en hel del faktiskt! :D
Sen bar det av på en vända och spana in stan.
Fastnade för en härlig latte på corner också ;)
hittade både nagellack, hårfärg..och naglar !!
perfekt med storpack för mig som älskar dessa naglar :))
så nu har jag färgat håret, det vart lite mörkare än jag trodde
men tjusigt är det!
nu ska jag kolla once upon i time, och fixa naglar!
justja, en uggel lykta införskaffades på röda korset idag
och den hänger så fint i vardagsrumsfönstret :')
sen plugga på i medicinkursen :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback