sjukling

Skrivet den 2012-03-05 @ 11:42:05

japp, har inte tid att vara sjuk, men vad ska man göra?
har precis tagit ett fotbad och febern ligger strax över 38 ;/
hoppas hoppas den är borta ikväll eller imorgon bitti
kan inte vara borta från kursstarten imorgon ala medicinsk grundkurs!
ska försöka plugga idag, även om det blir sängliggandes, är skitstressad och måste få
klart social omsorgs uppgifterna!  har tre del uppgifter kvar
och det tär verkligen på en att bara tänka på dom..
idag när jag vaknade och satte på tv'n insåg jag att förhäxad har börjat sända om
från avsnitt 1 på femman igen!
woho! varje morgon runt 10. fantastiskt :')
nej nu ska här kureras, önskar jag hade lite aloe mojs som madeleine gav mig som "preventivmedel" mot magsjuka
för jag mår riktigt illa och inte velat äta "mat" på flera dagar.
och när jag äter rullar det bara runt i magen.
men jag är ju inte magsjuk, har inga symptom mer än illamående iaf.
nej nu ska jag bli frisk, citronvatten och blåbärssoppa here i come!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback