Döma hunden efter håret

Skrivet den 2012-03-05 @ 21:52:39

Kan man bli mer upprörd än vad jag blev för ca 20 minuter sen?
bror ringde mig (jag försöker vänja mig vid att säga bror nu, fint va?)
och var väldigt upprörd!
jag blir såklart väldigt orolig och undrade vad felet var.
Jo, den människa hen träffade idag ville inte "fortsätta processen" än
för att hen hade för feminina kläder på sig.
ursäkta mig så brutalt mycket men är det inte så att en del tjejer gillar killkläder
för att en del killkläder är så otrooligt snygga?
och visst det kanske inte är ofta det är tvärtom, att en karl vill ha damkläder
men hur mycket pengar har en arbetslös att röra sig på?
och ska dom begära att min blivande bror ska ha kalsonger på sig också?
när det inte ens finns en snopp att tillgå än?!
och detta tvärstop på grund av en vinterjacka.
kolla kläderna under jackan istället!
ordentliga karlbyxor, skjortor från dressman liksom! (snygga sådana å)
eller ännu bättre!!
Kolla i huvudet!!
mår du bra som kvinna?
nej för du borde ha fötts till man.
du är min bror och jag är så jävla stolt över dig!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback