Roohmpaah!

Skrivet den 2012-01-25 @ 22:00:42

Sitter hos madeleine och ska plugga, ja ska sa jag.
men vi måste komma igång, och med alla dessa måsten och ska'n
blir det bara jobbigare och jobbigare..
Ett stort grupparbete tills på tisdag i nya kursen "Social omsorg", mjä!
idag har jag som sagt varit hos optikern ocg grejat linser,
mina ögon är svåra för linser konstaterade han då dom är "flacka och platta"
haha tack som fan?
nejdå, han menade inget illa, dom är bara lite krångliga mina små blå :)
men det går med lite våld, vilja och.. linsvätska? ;)
nej, slurpa kaffet nu och iallafall läsa igenom kapitlet lite?
Jag tror det!
haha har btw träffat maddes härliga syster Maria idag! och det var fan ett tag sen!
mycket skratt man får när man väl träffar den damen kan jag lova ;)
idag pratades det en hel del om rumpor, därav rubriken!
Nej försöka plugga nu!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback