powerpoint kan ta sig i brunögat!

Skrivet den 2012-01-30 @ 01:21:59

blir så sjukt matt
jag har alltid trott att jag har varit, låt oss säga "någorlunda" tekniskt lagd
men så fan heller!
kan inte ens komma på ett sätt att skaffa powerpoint
bara för att jag är för dålig för att dra hem en iso-fil och greja om den i deamontools..
såå! använt mig av openoffice variant ac powerpoint ist, får se om maddelusen
godkänner det imorgon, jag har fixat in all text vi hitills skrivit ner i vårt grupparbete
så for hon dona med bilder å layout för det är hon bäst på!
nu när all text å skit är fixat för kvällen och jag gett upp hoppet för längesedan
angående vanliga powerpoint är klockan snart halv2..
ska upp 8 och fixa å flänga lite innan madeleine dyker upp för mer plugg
så antar att jag ska sova. om det går?
haha, ska kolla in någon ny film först, " the descendants" med clooney
om jag minns rätt. mmh clooney<3
nej usch, gubbar. mmmh gubbar.
jag kan då fan aldrig bestämma mig ;)
(nattprat jag vet)
Godnatt alla kära!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback