Hurra!

Skrivet den 2012-01-29 @ 20:16:37

Lilla Isabelle är inte bebis mera..
eller jo i hjärtat kanske, men antar att hon numera är.. småbarn..
huvva, låter otäckt :P
go är hon hursom i alla fall! den lilla energiska ett åringen!
precis kommit hem från skogsbo efter massa firande utav denna lilla charmiga flicka!
pussar och kramar fick minsann alla som kom, fast bästa verkar vara morbror tias! ;)
kanske är det så att barn med stora hjärtan dras till vuxna med stora hjärtan?
genomsnäll är hennes morbror Mattias minsann! skithärlig kille :)
så tack för allt fantastiskt gott fika ännu en gång! smaskigt värre var de :D
Just nu ska jag försöka fixa hem power point, får väl se hur bra det går..
annars messar jag snart madeleine och skäms lite smått :)
när jag kom hem för ett tag sen kände jag mig lite sugen på något,
inte sött, men inte flottigt heller, så tog min lilla äggplanta från kylen
högg upp den i tunna skivor och ugnsrostade med lite salt,
på dom hade jag sen ett tunt lager mayo och tunt skuren "chorizo"-aktig stark korv.
vart faktiskt helt okej, gott tillochmed!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback