Hon kommer hem till mig hon är en hääändig kvinna! (8)

Skrivet den 2012-01-30 @ 17:58:38

trots att madeleine är jävligt händig, så är vi vääldigt tankspridda ihop.
och var för dig med :P
min taklampa är minsann inte vid fungerande bruk!
men tur att jag har min knubbig att förlita mig på dåva! :D
frun har precis åkt hem till sitt efter en lååång dag
som gick så fort så det kändes knappt som att vi hann dricka kaffe ?!
trots vi drack 3-4 koppar..
fått den där stora hemska uppgiften gjord nu iaf, sköönt som attans :D
nu ska jag bara komma igång med hemskrivningen ikväll så ligger jag ej efter mer :D:D:D:D:D
hoppas jag ;o
oj jävlar nu höll jag på att missa glamour igen! ciao! <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback