Glädjeskutt!

Skrivet den 2012-01-16 @ 21:35:12

Vaknade så glad och pigg och utvilad imorse! (läs lunchtid.. 12..)

Och gladare blev jag när jag ställde mig på vågen, gått ner över 3 kg tack vare LCHF !
helt stört då jag alltid varit livrädd för fett, och ändå bara blev fetare.
jag ska inte köra en predikan här på bloggen fast jag gärna skulle vilja
men jag är så nedrans glad och pigg! så jag har redan planerat maten för denna vecka ;)
Nu sitter jag hemma hos fru ranström och.. ja plugga var det tänkt, men det har hitills blivit lite kaffe och chill mest, ska tvinga madeleine att kolla på filmen Priest som resten av klassen såg i skolan i torsdags, så vi alla ska diskutera den imorgon. sjukt bra film, man får sig verkligen en tankeställare över hur svårt det lär vara ibland att vara präst!
påtal om film så var "dolphin tale" riktigt extremt värdelös, jag kanske prisar Morgan Freeman för högt?
nej jag vet inte, men den var mest dryg och jobbig, visst fint att dom räddar en delfin från döden.
jag gillar delfiner tro inget annat, men en film som bara handlar om den delfinen typ? nej den var ett rätt dåligt tidsfördriv. även om den var baserad på en verklig händelse!
[email protected]?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback