experimenterar i köket

Skrivet den 2012-01-31 @ 16:01:59

japp, det är vad jag gör
det enda jobbiga är disken överallt efteråt ;p
Just nu har jag en pizzabotten i ugn, alá lchf, får väl se vad det blir för någe!
igår fifflade jag till en kladdkaka, bara för att.
den ligger och gottar sig i frysen just nu.
men god vart den minsann! :)
usch, jag vet inte om jag är påväg att bli sjuk eller nått?
hoppas inte det, känner mig trött och eländig och kall.
hoppas verkligen inte som sagt.
imorgon ska jag ju hem till madeleine och babybel ;D höhö
och laga zucchinilasagne ska vi minsann försöka oss på :D
så nej, inga sjukliga baselusker här tack!
nu ska jag fortsätta kolla på 2'an
det är en dokumentär om Jón Kaldal, en isländsk legendarisk fotograf.
trevlig tisdagskväll på er gott folk! <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback