Bloggtorka, Ännu en gång ;)

Skrivet den 2012-01-15 @ 00:08:55

Min blogg är ju inte den mest välskrivna för tillfället må jag säga

får väl försöka att sköta mig bättre denna gång!
så vad händer nuförtiden?
mycket och lite på samma gång kanske?
pluggar på, även om det går segt just nu så tycker jag ändå det går bra! :)
Julen och nyåret kom ju lite snabbare än man tänkt, och gick ännu snabbare!
men det var skönt att umgås med familjen hemma i Fagersta och bara ta det lugnt!
tyckte även jag hittade perfekta julklappar åt mina vänner och familjen så är ganska nöjd ;)
även om jag skulle vilja ge bort hela världen åt alla jag älskar så lär man ju hålla sig inom en budget..
så, jag vet inte om man ska skriva saker man är tacksam för från det gångna året och kanske saker
man hoppas på i år? det vore väl trevligt kanske att kolla tillbaka till vid nästa årsskifte!
såå, år 2011 vad hände?
mycket sorg i början av året, flera dödsfall tyvär men jag har lärt mig så otroligt mycket om livet och dess kretslopp
så det har varit tungt men väldigt nyttigt! Samt att jordens bästa bebis har dykt upp och snott åt sig en plats i tant Emmas hjärta, den bästa bebisen blir snart ett helt år.. huvaligen vad fort året gick ;o så har blivit väldigt barnkär av att se ens bästa vän med man fått smått! jag har även flyttat till eget. min första lägenhet. haha kommer nog minnas min tvåa i krylbo och skratta åt den om några år! (förhoppningsvis) än trivs jag trots alla fyllekajor till grannar som dunkar dansband helgerna igenom! Vänner kommer och går, men dom man verkligen håller kär finns alltid med mig oavsett om vi hörs varje dag eller en gång i månaden, men det har blivit lättare att tacka för tiden och gå vidare.
Jag har även börjat plugga till undersköterska! något jag små ångrar varannan vecka då det går dåligt med studierna men som jag ändå uppskattar ganska mycket att jag gjorde ett så klokt val som började, och stolt över att jag inte hoppat av! för någonting ska det faktiskt bli av den här damen, och arbetslös är inte ett val efter mina studier! :)
Så ja, 2011 var fullt av känslor, bra som dåliga. stora vändningar som fått mig förstå vad livet egentligen handlar om.
massa kärlek och nöjen likaså! och jag slår vad om att 2012 kommer bli minst lika bra. för  livet har precis börjat och jag ska har mycket mer att uppleva! :D
förlåt för långt inlägg ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback