Bebiskiss plus extremt god mat!

Skrivet den 2012-01-24 @ 23:10:54

jaow! igår vad jag och lekte med lusen och lilla Belle heeeela dagen!
och det var alldeles fantastiskt roligt !:)
och lusen bjöd på god mat! (som alltid;))
en fantastisk fiskgratäng som jag körde favorit i repris på hemma hos mig idag! gottigottgott!
mitt i allt busande med nakenfisen Isabelle blir hon akut kissnödig och med en stråle lika stark som brandkårens släckarslang är både min tröja,linne och leggings fläckiga! plus en del av golvet !
haha var längesen man fick skratta så mycket :'D
hon tyckte kanske jag såg lite torr och tråkig ut ;)
eller så tyckte hon precis som jag att mitt hår borde växa sig längre
så hon ville hjälpa det odla sig lite längre med näring från hennes kiss?;D
haha goa lilla skitunge<3
idag har jag varit i skolan och inlett nya kursen, rakt ut och helt ärligt, vilken sketen bajskurs!
den hade säkert kunnat vara intressant med rätt lärare!
men men, det är väl bara att bita ihop å plugga på!
är i alla fall klar med dom andra två kurserna (Näääästan)
hemskrivningen kvar på etiken, men den ska jag försöka göra innan helgen!
i helgen ska jag åka å hälsa på älsklingsalex nämligen, måste ju hälsa på innan hon flyttar till stockholm och blir knäpp ;)
nej skämt åtsido! har längtat efter henne så den här helgen kommer bli perfekt, först bästa alex, sen söndag fyller lilla Belle 1 år, shit i min lilla låda 1 år liksom :D stora cheyen <3
då är det kalas klockan 2! (lika bra jag skriver det här så jag kan kontroll checka om minnet sviker)
perfekt perfekt!
nu ska jag kolla på puss in boots, något lär jag ju underhålla mig med ^^
imorgon bär det av till synsam för att få linser!
Woop-Woop!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback