whoop whoop!

Skrivet den 2012-02-04 @ 12:21:41

har varit ute å ränt i 2 dagar nu!
eller ränt å ränt, hälsat på fia å lina i västerås.
haha typ kom dit, åt, å sov. men det är ändå bättre än inget:)
sen igår (fredag) skulle dom till Fagersta så åkte med dom och hem till familjen!
så det blev tacos 2 dagar i rad så gissa om jag är nöjd tjej ;D
eftersom det är typ -17 ute så har jag ägnat en timme åt att leta upp kläder
jag kan ha ikväll då det blir vin å skoj med madeleine och hennes syster malin
vill ju både vara lite tjusigt klädd samt bibehålla en normal kroppstemperatur!
inte för att jag normalt går näst intill naken, men bli nog inte leggins idag direkt..
hittade tillslut något jag tror blir godkänt, dubbla linnen, jeans och min nya "kofttröja"
haha låter kanske tråkigt, men det är det inte, jag är ju aldrig tråkig! ;)
nu ska jag nog hoppa in i duschen och få upp värmen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback