torsdag hela dagen!

Skrivet den 2012-02-23 @ 14:53:01

Torsdag idag ja!
igår var jag hem till Maria och hade tacosmys med Madeleine och hennes systrar
samt syskonbarn(et) Amanda och kotten Belle!
vääldigt trevligt och mysigt att ha en sådan liten sammankomst mitt i veckan :D


Idag började vi nya kursen, omvårdnad!
den verkar spännande minst sagt men även väldigt tidskrävande.
blir att plugga på som satan för å greja både den och medicinsk grundkurs på samma gång :3
men skam den som ger sig, ny dag nya tag!


är förövrigt skitglad även att ha fått VG i båda dom förra kurserna ;O
det trodde jag verkligen inte, men johoodå :D
det firades med en extra pepsi max burk på vega idag
där jag lunchade efter skolan med frugan, boggan och min karl.
omnomnom !

Nuu, ska jag försöka leta runt lite på internet och se om någe kul händer i närheten som
man kan tänka sig vilja se / uppleva i helgen
då jag och kärleken ska fira vår 3-års dag :)

sen hem till frugan å belle för kvalitétstid <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback