Söndag igen..

Skrivet den 2012-02-12 @ 14:21:06

Extra tråkig söndag, då Sebastian varit här under helgen.
inte kunnat träffa min kära på 3 veckor..
men jag slapp vänta tills nästa helg iaf då han kom i fredags! :D
men som sagt nu är det söndag och han har slängt sig iväg på ett extra tidigt tåg
då han skulle hämta ut en buss till skolan i Katrineholm.
imorgon ger han sig ut på turné shit igen, min speleman som sagt! <3
varför går helgerna alltid så otrooligt fort?
man längtar ihjäl sig, sen, POFF, är det söndag !
har knappt hunnit med någonting..
skulle pimpla i lördags, haha inte öl då utan fisk ;P
men det vart inte av då vi sov sjukt dåligt fredagsnatten.
somnade innan 10 och vaknade halv 5 på morgonen, fast legat och småvaknat
varje timme hela natten.. drygt.
så lördagen ägnades åt att åka till norberg, gå på röda korset där och köpa två
tjusiga glas! karln köpte massa glas och en loppäten fiskejacka.. huvva.
per moberg style över den dock ;)
så nu sitter jag och fördriver tiden hemma i sebastians familjs kök.
surplar kaffe och tycker att Madeleine och familj kan komma hem snart så
jag kan gå å sörpla lite gott kaffe, och fördriva tid på ett roligare sätt ;D
Ciao!<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback