sliten

Skrivet den 2012-02-05 @ 18:53:23

minst sagt sliten efter gårdagens utgång!
det var kanoners iaf, rumpskakning och samboka (stavning?)
trevligt efter"festande" @ random dude.
Men det var minst lika trevligt de å!
Jag och frun åkte hem strax innan 5 på morgonkvisten
åt rester av gårdagens middag, godaste kycklingfilén jag ätit. allvarligt! ;O
senare vaknade vi alla upp och ojade oss lite, vissa med mer bekymmer än andra.
vaknade till liv med bägg och acon och kaffe ;)
sen heeem, hem till duschen och soffan!
här ligger jag än, men ska nog förflytta mig till sängen inom en snar framtid
blir en otroligt tidig kväll ikväll kan jag infomera om.
fått sammanlagt 4 timmars sömn tror jag ;)
men det var det värt för att få hälsa på jordens goaste Sven!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback