En konstig dag ?!

Skrivet den 2012-02-06 @ 15:25:57

Hej alla glada! å ledsna med för den delen.
jag vaknade nyss! det jag tänkte gnälla av mig lite om.
strax efter 2 kom jag ur sängen, trots att klockan ringde 9 :s
har sovit mig till huvudvärk och nackspärr.
way to go emma!
så, jaaaag vakne upp en morgon, så var den dan förstörd..
när jag titter genom fönstret, ser jag frusen nederbörd! ;)
Nu kaffe, helst en hel kanna,
och försöka börja skriva ihop något i kursen.
och planera vad man kan laga på det jag har i mitt kylskåp för stunden
tänker inte gå ut förns imorgon :P /Envis
och justja, klumpeklossen jag köpte matgrädde ist för vispgrädde. usch :(
men det får väl duga till en kycklingryta i veckan hoppas jag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback