ännu ett år

Skrivet den 2012-02-13 @ 14:10:15

Med min underbara Sebastian! :)
Idag är det våran 3 års dag.
när hände det liksom? haha tre år!
jag skulle ju inte bli kär! jag skulle lämna stan och leva livet, whoop whoop!
Men jag blev ju så nedrans kär.
Och det är inget jag ångrar eller dylikt
tvärtom, det är nog fanemig det bästa som hänt mig!
Trodde inte att det fanns känslor så djupt rotade som dessa
det låter klisché aktigt jag vet, men för varje förhållande man haft
har man utvecklats något så otroligt under och efteråt
alla människor runt omkring har bidragit till att göra mig till den jag idag är
men med dig Sebastian, utvecklas jag under tiden.
och hur fantastiskt är inte det?
Och även om det går åt en hel del tålamod
så är det inget jag inte skulle kuna ge gånger tusen
bara för att få känna mig så otroligt trygg och älskad som jag bara kan göra
när du håller om mig.
Fy tusan vad jag älskar dig!
du åkte igår men jag ler av bara tanken på att du snart är hemma igen <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback