top gear!

Skrivet den 2011-11-20 @ 18:44:26

Haha ja! Idag har största delen av dagen spenderats framför teven med älsklingen. En mysig söndag helt enkelt :) smärtsamt som vanligt att kramas hejdå.. Men förhoppningsvis ses vi om två veckor igen! Och jag har mycket att göra tills dess, så jag håller mig sysselsatt ;) idag är det Alex dag, så extremt massa grattis igen :D längtar verkligen tills på lördag! Nu sitter jag hos familjen Ranström och här skall även kvällen spenderas, varför sitta ensam och vara ledsen när man kan vara med underbara vänner och vara glad :D det ska pluggas lite och sånt trevligt :) och i veckan funderar jag på att släpa med Madeleine på stan för där var det tamejtusan evigheter sen jag var! Haha nej nu ska jag sluta sitta och mobilnörda och vara social igen ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback