Tjoho!

Skrivet den 2011-11-14 @ 18:32:50

här sitter jag i ett tjusigt kök i skogsbo, nämligen ett kök tillhörande familjen ranström! ja det var tänkt att vi skulle plugga idag, det funkade helt okej ändå tills lilla bell vaknade ;) och jag har liiiite svårt att hålla mig borta från henne när jag ser na.. så det blev väl mest prat, underbart te och bebisgosande efter det! men jag kan knappast säga att jag klagar ;) underbarast idag var när jag satt med liten i knät och vi kollade pek bok tsms, (jaha, vad är det för speciellt med det då? kanske ni andra undrar)men hon satt helt avlappnat och gosade i mitt knä medans jag läste och lyckan steg upp över öronen. :') om jag får ut så mycket glädje av bara det kan man ju bara undra hur alla andra föräldrar till sina småbarn känner sig med jämna mellanrum? nåväl sluttjatat om det, det var iaf helt awesome! :)<3 Nästa helg ska jag och madeleine leta oss upp till Falun på födelsedagspartey!! Alex fyller nämligen år :D 21, haha shit nyss blev du 17 :P det är efterlängtat som attans! Nu ska jag glo på film med madeleine, höhö, Jocke pallade tydligen inte se om den så jag får ta det tunga ansvaret på mina axlar! ;) hoppas den är bra, haha kommer inte ens ihåg vad den hette men men! sen ska jag hem och koppla in min älskade tv-box som kom hem (haha roligt skrivet när den är från com hem) med posten idag! /lycklig cheey Adjöken fröken!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback