skallebanka

Skrivet den 2011-11-16 @ 12:44:51

påhittigt ord som belinda lärde mig när vi var små :)
jag har huvudvärk helt enkelt, varför vet jag dock inte,
fast sen när gör man det?
sovit fram till 11, otrooligt skönt. fast det är nog för att jag somnade vid 3,
haha mindre skönt.
var stört omöjligt att somna!


Ska äta frukost/lunch/brunch(?) snart. därefter hitta motivationen att fortsätta med pluggandet. Solen skiner men det vettekatten om jag ska gå ut något alls idag, haha idag kanske bara blir en såndär hemsk men samtidigt underbar latmaskdag då man begraver sig under filtar och tjocka kläder och dricker te. och zappar runt bland alla mina kanaler, mouaahaha!. känner hur det här inlägget bara blir flummigare och flummigare ;P dags att avrunda!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback