Pekboksmys och popcornskallar!

Skrivet den 2011-11-30 @ 23:22:40

Haha ja, det har väl dagens bestått av.

Inte popcornskallar i sig, men det är mitt och madeleines lite vackrare ord
för idiotiska karlar man vill banka in vett bakom pannbenet på!
men nog om det ;)
Har varit en sväng hem till familjen Ranström och pussat sönder lilla bell,
hon myste återigen i mitt knä med sin söta bamse pek bok (man kan inte annat än älska den lilla damen),
sprungit upp och ner med Madeleine i tvättstugan och och faktiskt känt mig tillfreds
men att jag ens kommit ut genom dörren idag. vissa dagar är svårare än andra.
så är det nog för alla, men ibland tar det stopp och jag kan skärma av mig från i stort sett allt.
men det brukar alltid gå över efter en "vilodag" typ :)
För även när det är jobbigt så vet jag att när jag väl är utanför porten känns allt bättre!
och när jag umgås med fantastiska människor, ja då är livet på topp :D
i helgen var jag hos min babe Alex och mös, utklädd till smurf, höhö
jag är inte bäst på det där med maskerader, alex var er urtjusig hjärter-dam <3
och madeleine var en riktig hårdrockare ;) Kvällen slutade väl lite abrupt, jag ville hem och sova rätt fort
men väl hemma hos alex kunde jag ändå inte sova förns jag visste att hon var hemma hel
(höns mamma syndromet)
så gick och mötte henne runt halv 3 på natten så inget dåligt skulle hända <3
dagen efter bakismös vi till film, som alltid. och det är faktiskt alltid lika härligt :)
sen åkte jag hem till snö/regn ovädret och somnade!
första advent kom och passerade rätt fort! för snart är de andra ju! :D
pratade med en gammal dam när jag väntade på bussen, hon ville också ha snö!
helst igår! :D
Nu dricker jag lite iskall pepsi max och glor på daily show på comedy central
ska väl snart sova så jag orkar med filmkikande i skolan imorgon!
Och sen kommer bästa familjen med julpynt också :D
adjöken adjö!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback