mysfredag <3

Skrivet den 2011-11-18 @ 20:02:57

igår vankades en mysig kväll hos familjen men bingolottospelade!
det var jubileumskväll med alla gamla programledare, bland annat min älskling loket ! <3

haha vill bara påpeka att min kärlek är platonisk, jag skulle aldrig vilja ha honom på något sånt sätt, älskar bara den goa härliga göteborgaren han är som med sin härliga charm lyckats fånga nästan hela sverige framför tv'n om lördagskvällarna!

det var i alla fall helskoj!
vann gjorde jag också för ovanlighetens skull! Ka'ching 100kr ;P


Ikväll kommer äntligen älsklingen hit, som jag längtat och saknat! :'D
dessutom första helgen han är här på typ 2 månader som jag inte haft något "problem" som gjort helgerna lite.. tråkigare? :P haha om ni förstår vad jag menar!
så denna helg kommer bli underbar och perfekt! *ta i trä*


Gratulerar lilla Isabell till första tanden!
(vet inte om man ärligt talat gratulerar till sånt men jag tycker ändå det är kul! :D)
Nu ska jag sörpla i mig en shake och spana in vad kanalutbudet för studen har att bjuda på
sen jävlar ska det mysas !<3


trevlig helg till er alla, för det ska fanemig jag ha! :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback