bloggpaus i studierna.

Skrivet den 2011-11-21 @ 12:57:06

Ja, det blev ju som rubriken lyder.

känner att jag måste andas att tänka lite innan jag fortsätter!
kaffet har kallnat men mycket har blivit gjort, äntligen skickat in kultur och estetik uppgiften :D
jag och fröken fräken madeleine har checkat in i ett grupprum på skolan och pluggar för fullt
skönt att kunna fokusera 100%  :)
förmiddagen har ägnats åt att lyssna på tandhygenister som pratade om munvård
fick se riktigt läskiga bilder på dåliga munnar med mera med mera med mera..
men visst det var.. lärorikt? även om man nog visste det allra mesta så var det lite som var nytt.
just nu skriver jag på om ergonomi, inom vård och omsorg då,
just nu står det stilla i huvudet men det släpper nog snart ;)
Tillbaks till papprena nu, höhö.
5 dagar kvar nu ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback