sommar sommar sommar <3

Skrivet den 2011-06-06 @ 14:41:18

ja, nu är det juni så nu är det tusanimig sommar! sitter och skriver hos sebastian atm då mitt "dongel" (äckliga ord) i stort sett inte fungerar mer än 5 min åt gången.. flyttat in i min tjusiga tvåa i Krylbo nu iaf! :D känns jättebra att ha ett eget hem med nära till det mesta! unga till arbete fungerar skitbra, typ :) massa föreläsningar om allt möjligt. lite "hitta dina mål, ändra din inställning, må bättre och bli starkare shit! och det är okej, intressant i alla fall ^^ imorgon ska jag på bal, höhö. känner mig malplacerad bara jag tänker på det. men det ska nog bli fin, har en urläcker klänning! har självklart blivit medbjuden av Sebastian, vem annars? Älskade Sebastian<3<3 :) så jag tror jag kommer vara snyggast! ;) tjock men snygg! justja det är ju nationaldagen idag. vilket hittepå. alla länder firar sin nationaldag så stort. vad gör sverige? men men. nu ska jag bära in ved i vedbon och sen ska jag hem till familjen Ranström och avnjuta sällskap jag inte fått sen i fredags <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback