orkar man?

Skrivet den 2011-06-29 @ 17:06:19

jag och min listor för varje dag, har ett bra list-system för att veta vad jag ska göra, men inte alltid nu på senaste man orkar, nej jag är inte lat! jag blir bara alldeles slut i huvudet och kroppen av praktiken. och "slutare" lär jag bli när sommarjobbet börjar vecka 28, 12timmarspass 7 dagar i veckan 3 veckor i sträck. huvva, längtar ikke! :/ känner att jag verkligen inte orkar med allt jag borde just nu, får skjuta det sociala livet åt sidan hur tufft det än är, (jag är verkligen som en "sims-gubbe" går bara och grubblar över småsaker när jag inte träffat vänner på evigheter) jag känner att jag missar så mycket, vill hänga med i allas liv å så. men får helt enkelt inse faktum att det inte går just nu. måste gå efter behovstrappan atm för jag är verkligen slutkörd. så ligger det till! hoppas kära vänner kan infinna sig i det <3 men slutgnatat om det, idag ska jag storhandla, men tillochmed det tar emot, fast jag älskar att handla. speciellt matvaror, bästa med att bo själv är lätt att kunna laga det man vill, hemma var ju pappa en sån vitlökshatare :P men men ska höra med sebastian om inte han kan sno bil ett tag så kan vi åka till willys eller ica. det löser sig nog! snart glamour. sen handla och film ante mig. :) ciao!<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback