Ordnojja!

Skrivet den 2011-06-14 @ 21:52:17

ja idag gick jag och Madeleine ut en sväng med liten och på vägen gick vi och pratade om hur fantaskiskt jobbigt det är att nöta sönder ord, man bara säger det/skriver det, gång på gång och det blir bara mer trasigt ju mer man repeterar det! tillslut blir man så brydd så man undrar tamejfan om det ens är ett ord!! både jag och Madeleine enades tillslut om att det var en bra sak att prata om eftersom både hon och jag i vår ensamhet har grubblat i många år nu om vi var helt missanpassade som hade sådana knepiga tankar! haha, lite exempel på otroligt dåliga svenska ord är t.ex "nöjd" kände efter en facebookstatusuppdatering (vilket är ett utmärkt ord om man leker "hänga gubbe" med folk!) då jag skrev nöjd ca 8 gånger, vilket jävla ord liksom?! och ordet ord! ord ord ord ord ord, ja smaka på den ni! huvva. Nåväl! jag har kommit in på utbildningen i höst!! börjar 5 september, har kirrat minst 3 veckors sommarjobb men NICE lön och fixat praktik tills innan jubbet börjar! jag är minst sagt glad över mitt liv just nu :) imorgon blir det filmkväll/eftermiddag med bästa Madeleine! och LCHF pannkakor! spännande i tell you! :D nu avlider jag av trötthet och ska goa ner mig brevid älsklingen till ett house avsnitt. hatar cp sommar, alla bra serier har "sommarlov" typ the big bang, south park och såntdär smått underhålande att somna gott till. well, Natti natti! :) <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback