i-lands problem ? Jajjemen!

Skrivet den 2011-06-26 @ 17:42:40

kom ju hem nyss som sagt. och upptäcker efter jag kladdat runt lite med en tårta jag håller på att ställa iordning att DET FINNS INGET VATTEN, får smått panik, ringer jag hyresvärden? har jag pengar på telefonen? svar nej. känner mig lyckligare än någonsin över att jag har min lilla vattenflaska påfylld med vatten från fagersta. fånigt va? jag bestämmer mig för att knacka på hos grannen (som jag sett 2 ggr sen jag flyttade in) han verkade inte så farlig iaf, runt 30? hunkig? haha nej nu spårar jag ur, han berättade iaf att dom kommer och ska fixa det vid 7 tiden. pheew! nu får jag sitta här och snylta på min halvlitersflaska i 1½ timme. påtal om tårtan jag höll på med innan, Älskling fyller år imorgon så håller på med en riktigt smaskig en! fixar bottnar och fyllning redan idag så det får goa in sig ordentligt tills imorgon, då ska grädden på strax innan servering, och lite go frukt hoppas jag :) Min karl är inte så liten längre som när jag först kastade mina ögon på han <33 bästa bästa älskling!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback