Grattis!

Skrivet den 2011-06-30 @ 12:12:09

till min älskade syster som blir 22 år idag! :) hon kommer hem till mig efter jag har slutat, så en övernattning hos mig får bli hennes present tills vidare, då försäkringskassan slungat tillbaks mig till det lägre bidraget :/ fyfan vad underbart det ska bli då jag börjar plugga i höst, skriva ur sig ur arbetsförmedlingen <3 längtar!! men nåväl, syster kommer hit så vi ska kika film och ha de gött! :) sen får vi se, tror jag åker med henne till fagersta på fredagen, träffa mami lite och bara ta det lugnt! välbehövt ^^ nu ska jag peta i mig mina fiskbullar till lunch och sen väntar dom sista tre futtiga timmarna på praktiken denna vecka :D ciao!<3


Kommentarer

Postat av: Sara

varför har de gett dig lägre ersättning? har du inte skött dig eller vadå? :s


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback