Första dagen

Skrivet den 2011-06-20 @ 16:17:29

det gick bättre än jag förväntat mig! Jag som är ett sånt känselspröt antog att det skulle bli väldigt jobbigt att ta hand om alla dessa gamla med sina krämpor. Men som jag hört folk pratat om blev det en annan sak. men lär nog öva på att koppla bort tankar efter jag slutat. sitter nu och tänker på en rar dam som påminner mig så enormt mycket om min egen mummu. men men. mina arbeskolleger verkar trevliga hela bunten, träffat 6-7 st bara idag då jag jobbar dagtid och alla andra skift typ. Nu har jag ont som en sate i fötterna efter att ha trampat runt i mina träskor i 9 timmar, det blir smörgås och kaffe och eftermiddagsvila! ciao <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback