varmt och skönt!

Skrivet den 2011-07-06 @ 18:36:35

perfekt balkong chill väder! träffade nyss John en stund och drack cola och njöt utanför konsum :) blev inge taco kväll igår. hade en riktig surkart till pojkvän (som råkade ha sönder sin dator iförrgår) så det blev en ensamkväll, men det är också skönt ibland när man har mycket att tänka på. så det blir ikväll istället dåva, :D gött som tusan. annars då? jo sista praktikdagen innan sommarjobbet, får se när jag blir inkallad bara. idag var jag och två boende till karlfeldtsgården och fikade, det var riktigt mysigt för dom blev så sjukt glada av bara en timme ute i en annan miljö ! :) imorgon ska jag till Madeleine igen förhoppningsvis :) denna gång blir det fan tid för kaffe! fniss, och lilla bebis är så stor, och kan så mycket. blir helt till mig av glädje när man ser hennes glädje <3 ja jag tror sannerligen barn är ens stora lycka i världen <3 nu ska jag leta film, filmtips någon? :)


Kommentarer

Postat av: Sara

V for Vandetta är superbra om du inte redan hunnit se den eftersom den har några år på nacken :p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback